Статті студентів (УСК) : [112] Главная страница коллекции Просмотр статистики

Просмотр
Подпишитесь на эту коллекцию, чтобы ежедневно получать уведомления по электронной почте о новых добавлениях RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Ресурсы коллекции (Сортировка по Даты сохранения в по убыванию порядке): 1 по 20 из 112
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2024Роль аудіовізуального контенту у формуванні спортивного образу та ідентичності хокейної командиБаранковська М. О.
2024Прецедентні феномени в фічерах українських медіа про культуру: ознаки та особливостіКостенко А. Ю.
2024Визначення основних елементів іміджу для закладів вищої освітиЗадорожна А. П.
2023Реклама у контексті естетичного дослідженняОлексенко Я. І.
2024Застосування семіотики як науки у брендінгуОлексенко Я. І.
2024Особливості комунікацій розважальних тематичних спільнотТопоркова І. О.
2024Особливості створення та просування брендів містДрагомощенко Т. В.
2024Дослідження іронії: від гумору до метаіроніїКозленко В. В.; Старкова Г. В.
2024Необхідність формування індивідуального стилю сторінки в Instagram для бізнесівФедоренко Є. Ю.
2024Сутність корпоративного бренду, роль айдентики та фірмової продукції у його промоції на ринкуДюдяєва П. О.
2024Креативна рекламна кампанія як засіб популяризації української культуриБондаренко В. О.
2023Роль гендерної реклами в українському медіапросторіПопова К. С.
2023Вплив user-generated content на культуру споживанняТерещенко Д. О.
2023Основні морально-етичні орієнтири кодексу етики українського журналістаКоваленко А. Ю.
2023Особливості спілкування українських підлітків в соціальних мережахАнтипнеко В. О.
2023Таргетинг як елемент рекламної комунікаціїКулікова К. В.
2023Візуальний контент як інструмент побудови ідентичності брендуКулікова К. В.
2023Специфіка медіапродукту для покращення комунікаціїКислова О. О.
2023Мораль і етика у професійній діяльності журналістаТкаченко К. А.
2023Роль нових медіа в сучасному спортіСлавінська А. В.
Ресурсы коллекции (Сортировка по Даты сохранения в по убыванию порядке): 1 по 20 из 112