Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/30825
Название: Візуальний контент як інструмент побудови ідентичності бренду
Авторы: Кулікова К. В.
Ключевые слова: візуальний контент
візуал
ідентичність бренду
маркетинг
брендинг
Дата публикации: 2023
Библиографическое описание: Кулікова К. В. Візуальний контент як інструмент побудови ідентичності бренду / К. В. Кулікова // Міждисциплінарні наукові дослідження та перспективи їх розвитку: матеріали III Міжнародної студентської наукової конференції, 13 листопада 2023 р. : тези допов. - Вінниця: ТОВ «УКРЛОГОС Груп», 2023. – С. 32–34.
Краткий осмотр (реферат): У статті досліджується роль візуального контенту у формуванні ідентичності бренду в сучасному світі. Зазначається, що візуальний контент став необхідним елементом як повсякденної, так і професійної діяльності завдяки розвитку технологій. В статті досліджується вагомість візуального контенту в побудові ідентичності бренду через реальні кейси та думки світових експертів у маркетингу. Авторка аналізує вплив візуального контенту на створення емоційного зв'язку між брендом та споживачем.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/30825
Располагается в коллекциях:Статті студентів (УСК)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
тези Кулікова К.1.pdf371,55 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.