Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/30825
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorКулікова К. В.-
dc.date.accessioned2024-01-10T13:48:52Z-
dc.date.available2024-01-10T13:48:52Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationКулікова К. В. Візуальний контент як інструмент побудови ідентичності бренду / К. В. Кулікова // Міждисциплінарні наукові дослідження та перспективи їх розвитку: матеріали III Міжнародної студентської наукової конференції, 13 листопада 2023 р. : тези допов. - Вінниця: ТОВ «УКРЛОГОС Груп», 2023. – С. 32–34.ru_RU
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/30825-
dc.description.abstractУ статті досліджується роль візуального контенту у формуванні ідентичності бренду в сучасному світі. Зазначається, що візуальний контент став необхідним елементом як повсякденної, так і професійної діяльності завдяки розвитку технологій. В статті досліджується вагомість візуального контенту в побудові ідентичності бренду через реальні кейси та думки світових експертів у маркетингу. Авторка аналізує вплив візуального контенту на створення емоційного зв'язку між брендом та споживачем.ru_RU
dc.language.isouk_UAru_RU
dc.subjectвізуальний контентru_RU
dc.subjectвізуалru_RU
dc.subjectідентичність брендуru_RU
dc.subjectмаркетингru_RU
dc.subjectбрендингru_RU
dc.titleВізуальний контент як інструмент побудови ідентичності брендуru_RU
dc.typeArticleru_RU
Располагается в коллекциях:Статті студентів (УСК)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
тези Кулікова К.1.pdf371,55 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.