Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/30825
Title: Візуальний контент як інструмент побудови ідентичності бренду
Authors: Кулікова К. В.
Keywords: візуальний контент
візуал
ідентичність бренду
маркетинг
брендинг
Issue Date: 2023
Citation: Кулікова К. В. Візуальний контент як інструмент побудови ідентичності бренду / К. В. Кулікова // Міждисциплінарні наукові дослідження та перспективи їх розвитку: матеріали III Міжнародної студентської наукової конференції, 13 листопада 2023 р. : тези допов. - Вінниця: ТОВ «УКРЛОГОС Груп», 2023. – С. 32–34.
Abstract: У статті досліджується роль візуального контенту у формуванні ідентичності бренду в сучасному світі. Зазначається, що візуальний контент став необхідним елементом як повсякденної, так і професійної діяльності завдяки розвитку технологій. В статті досліджується вагомість візуального контенту в побудові ідентичності бренду через реальні кейси та думки світових експертів у маркетингу. Авторка аналізує вплив візуального контенту на створення емоційного зв'язку між брендом та споживачем.
URI: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/30825
Appears in Collections:Статті студентів (УСК)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
тези Кулікова К.1.pdf371,55 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.