Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/30825
Назва: Візуальний контент як інструмент побудови ідентичності бренду
Автори: Кулікова К. В.
Теми: візуальний контент
візуал
ідентичність бренду
маркетинг
брендинг
Дата публікації: 2023
Бібліографічний опис: Кулікова К. В. Візуальний контент як інструмент побудови ідентичності бренду / К. В. Кулікова // Міждисциплінарні наукові дослідження та перспективи їх розвитку: матеріали III Міжнародної студентської наукової конференції, 13 листопада 2023 р. : тези допов. - Вінниця: ТОВ «УКРЛОГОС Груп», 2023. – С. 32–34.
Короткий огляд (реферат): У статті досліджується роль візуального контенту у формуванні ідентичності бренду в сучасному світі. Зазначається, що візуальний контент став необхідним елементом як повсякденної, так і професійної діяльності завдяки розвитку технологій. В статті досліджується вагомість візуального контенту в побудові ідентичності бренду через реальні кейси та думки світових експертів у маркетингу. Авторка аналізує вплив візуального контенту на створення емоційного зв'язку між брендом та споживачем.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/30825
Розташовується у зібраннях:Статті студентів (УСК)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
тези Кулікова К.1.pdf371,55 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.