Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/30873
Название: Роль гендерної реклами в українському медіапросторі
Авторы: Попова К. С.
Ключевые слова: гендер
гендерний стереотип
гендерно-чутлива реклама
контент
Дата публикации: 2023
Библиографическое описание: Попова К. С. Роль гендерної реклами в українському медіапросторі / К. С. Попова, науковий керівник: І. Б. Іванова // Цифровізація науки та сучасні тренди її розвитку : матеріали V Міжнародної студентської наукової конференції, 24 листопада 2023 р. / Житомир : ГО «Молодіжна наукова ліга». — Вінниця: ТОВ «УКРЛОГОС Груп», 2023 – С. 393-395.
Краткий осмотр (реферат): Автор ставить за мету дослідити, як гендерна реклама в українському медіапросторі впливає на формування гендерних уявлень та стереотипів. Предметом дослідження є гендерно чутлива реклама в Україні.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/30873
Располагается в коллекциях:Статті студентів (УСК)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
тези Попова К..pdf363,49 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.