Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/30873
Title: Роль гендерної реклами в українському медіапросторі
Authors: Попова К. С.
Keywords: гендер
гендерний стереотип
гендерно-чутлива реклама
контент
Issue Date: 2023
Citation: Попова К. С. Роль гендерної реклами в українському медіапросторі / К. С. Попова, науковий керівник: І. Б. Іванова // Цифровізація науки та сучасні тренди її розвитку : матеріали V Міжнародної студентської наукової конференції, 24 листопада 2023 р. / Житомир : ГО «Молодіжна наукова ліга». — Вінниця: ТОВ «УКРЛОГОС Груп», 2023 – С. 393-395.
Abstract: Автор ставить за мету дослідити, як гендерна реклама в українському медіапросторі впливає на формування гендерних уявлень та стереотипів. Предметом дослідження є гендерно чутлива реклама в Україні.
URI: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/30873
Appears in Collections:Статті студентів (УСК)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
тези Попова К..pdf363,49 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.