Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/32433
Название: Особливості створення та просування брендів міст
Авторы: Драгомощенко Т. В.
Ключевые слова: бренд міста
міський маркетинг
імідж
туристична привабливість
комунікаційна кампанія
Дата публикации: 2024
Библиографическое описание: Драгомощенко Т. В. Особливості створення та просування брендів міст / Т. В. Драгомощенко // Збірник тез доповідей VI Міжнародної науково-практичної конференції з економічних та гуманітарних питань. – Дніпро: ДВНЗ УДХТУ, 2024. – Т. ІІ. – С. 148-149.
Краткий осмотр (реферат): Створення та розповсюдження брендів міст – це важливий аспект міського маркетингу, що сприяє покращенню іміджу та привабливості міста для туристів та інших аудиторій. Бренд включає унікальні характеристики та емоційні асоціації, які формуються на основі позитивного сприйняття та репутації міста. Бренд міста виступає важливим економічним фактором та може привертати інвесторів, підприємців, туристів та мешканців. Процес формування бренду міста передбачає стратегічну комунікаційну кампанію, спрямовану на підвищення усвідомленості про туристичний потенціал міста та залучення уваги до його унікальних аспектів. Важливою складовою брендингу міста є співпраця зі знаменитостями, надання корисної інформації про туристичні місця та забезпечення якісного обслуговування для створення позитивного враження серед відвідувачів.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/32433
Располагается в коллекциях:Статті студентів (УСК)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Драгомощенко.pdf322,4 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.