Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/32433
Title: Особливості створення та просування брендів міст
Authors: Драгомощенко Т. В.
Keywords: бренд міста
міський маркетинг
імідж
туристична привабливість
комунікаційна кампанія
Issue Date: 2024
Citation: Драгомощенко Т. В. Особливості створення та просування брендів міст / Т. В. Драгомощенко // Збірник тез доповідей VI Міжнародної науково-практичної конференції з економічних та гуманітарних питань. – Дніпро: ДВНЗ УДХТУ, 2024. – Т. ІІ. – С. 148-149.
Abstract: Створення та розповсюдження брендів міст – це важливий аспект міського маркетингу, що сприяє покращенню іміджу та привабливості міста для туристів та інших аудиторій. Бренд включає унікальні характеристики та емоційні асоціації, які формуються на основі позитивного сприйняття та репутації міста. Бренд міста виступає важливим економічним фактором та може привертати інвесторів, підприємців, туристів та мешканців. Процес формування бренду міста передбачає стратегічну комунікаційну кампанію, спрямовану на підвищення усвідомленості про туристичний потенціал міста та залучення уваги до його унікальних аспектів. Важливою складовою брендингу міста є співпраця зі знаменитостями, надання корисної інформації про туристичні місця та забезпечення якісного обслуговування для створення позитивного враження серед відвідувачів.
URI: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/32433
Appears in Collections:Статті студентів (УСК)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Драгомощенко.pdf322,4 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.