Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/30826
Название: Таргетинг як елемент рекламної комунікації
Авторы: Кулікова К. В.
Ключевые слова: таргетована реклама
рекламна комунікація
таргетинг
інтернет-маркетинг
реклама
цільовий маркетинг
бізнес-ціль
Дата публикации: 2023
Библиографическое описание: Кулікова К. В. Таргетинг як елемент рекламної комунікації / К. В. Кулікова // Цифровізація науки та сучасні тренди її розвитку : матеріали V Міжнародної студент. наук. конференції, 24 листопада 2023 р. : тези допов. / ГО «Молодіжна наукова ліга». – Вінниця: ТОВ «УКРЛОГОС Груп», 2023. - С. 84–87.
Краткий осмотр (реферат): Здійснено аналіз ключових аспектів таргетованої реклами в умовах сучасності. Розкрито сутність таргетингу, як елементу рекламної комунікації. Визначена проблематика данного рекламного інструмену у ході сучасних тенденцій світу інтернет-маркетингу. Представлено вітчизняну та зарубіжну наукову та статистичну інформацію дослідницького характеру в галузі вивчення таргетованої реклами.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/30826
Располагается в коллекциях:Статті студентів (УСК)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
тези Кулікова К.2.pdf374,98 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.