Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/30826
Назва: Таргетинг як елемент рекламної комунікації
Автори: Кулікова К. В.
Теми: таргетована реклама
рекламна комунікація
таргетинг
інтернет-маркетинг
реклама
цільовий маркетинг
бізнес-ціль
Дата публікації: 2023
Бібліографічний опис: Кулікова К. В. Таргетинг як елемент рекламної комунікації / К. В. Кулікова // Цифровізація науки та сучасні тренди її розвитку : матеріали V Міжнародної студент. наук. конференції, 24 листопада 2023 р. : тези допов. / ГО «Молодіжна наукова ліга». – Вінниця: ТОВ «УКРЛОГОС Груп», 2023. - С. 84–87.
Короткий огляд (реферат): Здійснено аналіз ключових аспектів таргетованої реклами в умовах сучасності. Розкрито сутність таргетингу, як елементу рекламної комунікації. Визначена проблематика данного рекламного інструмену у ході сучасних тенденцій світу інтернет-маркетингу. Представлено вітчизняну та зарубіжну наукову та статистичну інформацію дослідницького характеру в галузі вивчення таргетованої реклами.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/30826
Розташовується у зібраннях:Статті студентів (УСК)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
тези Кулікова К.2.pdf374,98 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.