Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/30826
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorКулікова К. В.-
dc.date.accessioned2024-01-10T13:54:30Z-
dc.date.available2024-01-10T13:54:30Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationКулікова К. В. Таргетинг як елемент рекламної комунікації / К. В. Кулікова // Цифровізація науки та сучасні тренди її розвитку : матеріали V Міжнародної студент. наук. конференції, 24 листопада 2023 р. : тези допов. / ГО «Молодіжна наукова ліга». – Вінниця: ТОВ «УКРЛОГОС Груп», 2023. - С. 84–87.ru_RU
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/30826-
dc.description.abstractЗдійснено аналіз ключових аспектів таргетованої реклами в умовах сучасності. Розкрито сутність таргетингу, як елементу рекламної комунікації. Визначена проблематика данного рекламного інструмену у ході сучасних тенденцій світу інтернет-маркетингу. Представлено вітчизняну та зарубіжну наукову та статистичну інформацію дослідницького характеру в галузі вивчення таргетованої реклами.ru_RU
dc.language.isouk_UAru_RU
dc.subjectтаргетована рекламаru_RU
dc.subjectрекламна комунікаціяru_RU
dc.subjectтаргетингru_RU
dc.subjectінтернет-маркетингru_RU
dc.subjectрекламаru_RU
dc.subjectцільовий маркетингru_RU
dc.subjectбізнес-цільru_RU
dc.titleТаргетинг як елемент рекламної комунікаціїru_RU
dc.typeArticleru_RU
Располагается в коллекциях:Статті студентів (УСК)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
тези Кулікова К.2.pdf374,98 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.