Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/30826
Title: Таргетинг як елемент рекламної комунікації
Authors: Кулікова К. В.
Keywords: таргетована реклама
рекламна комунікація
таргетинг
інтернет-маркетинг
реклама
цільовий маркетинг
бізнес-ціль
Issue Date: 2023
Citation: Кулікова К. В. Таргетинг як елемент рекламної комунікації / К. В. Кулікова // Цифровізація науки та сучасні тренди її розвитку : матеріали V Міжнародної студент. наук. конференції, 24 листопада 2023 р. : тези допов. / ГО «Молодіжна наукова ліга». – Вінниця: ТОВ «УКРЛОГОС Груп», 2023. - С. 84–87.
Abstract: Здійснено аналіз ключових аспектів таргетованої реклами в умовах сучасності. Розкрито сутність таргетингу, як елементу рекламної комунікації. Визначена проблематика данного рекламного інструмену у ході сучасних тенденцій світу інтернет-маркетингу. Представлено вітчизняну та зарубіжну наукову та статистичну інформацію дослідницького характеру в галузі вивчення таргетованої реклами.
URI: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/30826
Appears in Collections:Статті студентів (УСК)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
тези Кулікова К.2.pdf374,98 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.