Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/32261
Название: Сутність корпоративного бренду, роль айдентики та фірмової продукції у його промоції на ринку
Авторы: Дюдяєва П. О.
Ключевые слова: бренд
брендинг
айдентика
фірмова продукція
мерч
корпоративний бренд
товарний бренд
впізнаваність
Дата публикации: 2024
Библиографическое описание: Дюдяєва П. О. Сутність корпоративного бренду, роль айдентики та фірмової продукції у його промоції на ринку / П. О. Дюдяєва, науковий керівник К. В. Ларіна // Експериментальні та теоретичні дослідження в контексті сучасної науки : матеріали V Всеукраїнської студентської конференції , 16 лютого 2024 р. – Запоріжжя, 2024. – С. 90-92.
Краткий осмотр (реферат): Розглянуто поняття «бренд» через призму думок зарубіжних та вітчизняних вчених. Досліджено різницю між товарним та корпоративним брендом. Обґрунтовано важливість айдентики та використання фірмової продукції як її складової у промоції бренду на ринку.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/32261
Располагается в коллекциях:Статті студентів (УСК)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Дюдяєва.pdf377,6 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.