Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/32261
Назва: Сутність корпоративного бренду, роль айдентики та фірмової продукції у його промоції на ринку
Автори: Дюдяєва П. О.
Теми: бренд
брендинг
айдентика
фірмова продукція
мерч
корпоративний бренд
товарний бренд
впізнаваність
Дата публікації: 2024
Бібліографічний опис: Дюдяєва П. О. Сутність корпоративного бренду, роль айдентики та фірмової продукції у його промоції на ринку / П. О. Дюдяєва, науковий керівник К. В. Ларіна // Експериментальні та теоретичні дослідження в контексті сучасної науки : матеріали V Всеукраїнської студентської конференції , 16 лютого 2024 р. – Запоріжжя, 2024. – С. 90-92.
Короткий огляд (реферат): Розглянуто поняття «бренд» через призму думок зарубіжних та вітчизняних вчених. Досліджено різницю між товарним та корпоративним брендом. Обґрунтовано важливість айдентики та використання фірмової продукції як її складової у промоції бренду на ринку.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/32261
Розташовується у зібраннях:Статті студентів (УСК)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Дюдяєва.pdf377,6 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.