Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/32261
Title: Сутність корпоративного бренду, роль айдентики та фірмової продукції у його промоції на ринку
Authors: Дюдяєва П. О.
Keywords: бренд
брендинг
айдентика
фірмова продукція
мерч
корпоративний бренд
товарний бренд
впізнаваність
Issue Date: 2024
Citation: Дюдяєва П. О. Сутність корпоративного бренду, роль айдентики та фірмової продукції у його промоції на ринку / П. О. Дюдяєва, науковий керівник К. В. Ларіна // Експериментальні та теоретичні дослідження в контексті сучасної науки : матеріали V Всеукраїнської студентської конференції , 16 лютого 2024 р. – Запоріжжя, 2024. – С. 90-92.
Abstract: Розглянуто поняття «бренд» через призму думок зарубіжних та вітчизняних вчених. Досліджено різницю між товарним та корпоративним брендом. Обґрунтовано важливість айдентики та використання фірмової продукції як її складової у промоції бренду на ринку.
URI: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/32261
Appears in Collections:Статті студентів (УСК)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Дюдяєва.pdf377,6 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.