Пошук


Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 1-10 зі 11 (час пошуку: 0.006 секунди).
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2020Запровадження комунікаційних медіаплатформ для просування іміджу підприємства за допомогою відеохостингу Tik-TokШевчук Ю. С.
2019Інтеграція ЗВО у бізнес-середовище засобами інтернет-комунікаційЛисиченко Є. М.
2021Комунікативні інструменти залучення коштів читачів як фактор сталого розвитку онлайн-медіаСировой М. О.
2022Організація рекламних комунікацій інтернет-магазину в мережі InstagramКулікова К.
2022Формування комунікаційної стратегії бренду на прикладі йога-студії «Granat»Бондаревська А.
2022Розроблення рекламної концепції з урахуванням гендерних стереотипівМедведєва Ю.
2022Формування інформаційної безпеки українського суспільства в умовах війниЛуценко А.
2022Удосконалення контенту журналістських матеріалів про соціально вразливі категорії населенняЧмутова А.
2022Невербальна комунікація у формуванні суспільно-політичного дискурсуПіценко О.
2023Впровадження візуального контенту для забезпечення стійкості брендуКулікова К. В.