Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/27931
Название: Організація рекламних комунікацій інтернет-магазину в мережі Instagram
Авторы: Кулікова К.
Ключевые слова: Instagram
рекламні комунікації
WaterTap
медіаплан
інтернет-магазин
Дата публикации: 2022
Библиографическое описание: Кулікова К. Організація рекламних комунікацій інтернет-магазину в мережі Instagram: дипломна робота на здобуття освітнього ступеня бакалавра: спец. 061 «Журналістика» / К. Кулікова. – Харків : ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2022.
Краткий осмотр (реферат): Рекламні комунікації в активному процесі модернізації зазнали низки революційних змін. З'явилися нові види та інструменти, які нині стали буденними. Зокрема, Instagram став прогресивною платформою для бізнесу, дозволяючи залучати клієнтів, просувати бренд, наочно демонструвати товари чи послуги. Про це йдеться у дипломній роботі. Авторка зосередилася на дослідженні діяльності інтернет-магазина сантехнічного обладнання «WaterTap». Вона дослідила теоретичні аспекти феномену реклами, проаналізувала зовнішнє та внутрішнє середовище інтернет-магазина, створила та впровадила контент-план та медіаплан, розробила зовнішню рекламу, налаштувала та запустила таргетовану рекламу на платформі Instagram, а також розробила рекомендації щодо вдосконалення просування інтернет-магазину сантехніки «WaterTap».
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/27931
Располагается в коллекциях:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів вищої освіти (УСК)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
1_Кулікова Катерина Валеріївна. Реклама і зв’язки з громадськістю.pdf5,24 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.