Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/27931
Назва: Організація рекламних комунікацій інтернет-магазину в мережі Instagram
Автори: Кулікова К.
Теми: Instagram
рекламні комунікації
WaterTap
медіаплан
інтернет-магазин
Дата публікації: 2022
Бібліографічний опис: Кулікова К. Організація рекламних комунікацій інтернет-магазину в мережі Instagram: дипломна робота на здобуття освітнього ступеня бакалавра: спец. 061 «Журналістика» / К. Кулікова. – Харків : ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2022.
Короткий огляд (реферат): Рекламні комунікації в активному процесі модернізації зазнали низки революційних змін. З'явилися нові види та інструменти, які нині стали буденними. Зокрема, Instagram став прогресивною платформою для бізнесу, дозволяючи залучати клієнтів, просувати бренд, наочно демонструвати товари чи послуги. Про це йдеться у дипломній роботі. Авторка зосередилася на дослідженні діяльності інтернет-магазина сантехнічного обладнання «WaterTap». Вона дослідила теоретичні аспекти феномену реклами, проаналізувала зовнішнє та внутрішнє середовище інтернет-магазина, створила та впровадила контент-план та медіаплан, розробила зовнішню рекламу, налаштувала та запустила таргетовану рекламу на платформі Instagram, а також розробила рекомендації щодо вдосконалення просування інтернет-магазину сантехніки «WaterTap».
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/27931
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів вищої освіти (УСК)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.