Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/26895
Название: Комунікативні інструменти залучення коштів читачів як фактор сталого розвитку онлайн-медіа
Авторы: Сировой М. О.
Ключевые слова: онлайн-медіа
кошти
читач
комунікації
інструмент
Дата публикации: 2021
Библиографическое описание: Сировой М. О. Комунікативні інструменти залучення коштів читачів як фактор сталого розвитку онлайн-медіа: дипломна робота на здобуття освітнього ступеня магістра: спец. 061 «Журналістика» / М. О. Сировой. – Харків : ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2021
Краткий осмотр (реферат): У дипломі представлено результати дослідження проблеми залучення коштів читачів онлайн-медіа та пошук комунікативних інструментів для цього. Проаналізовано роль та основні моделі залучення коштів читачів для сталого розвитку оналйн-медіа, досвід українських та зарубіжних онлайн-медіа у процесі залучення коштів читачів. Розроблення практичних рекомендацій щодо комунікації онлайн-медіа, яке залучає кошти читачів, поряд із вищезазначеними теоретичними проблемами стали основними напрямами дослідження.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/26895
Располагается в коллекциях:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів вищої освіти (УСК)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Магiстерс_ка_робота_Сировой_Марко...........pdf1,96 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.