Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/26895
Назва: Комунікативні інструменти залучення коштів читачів як фактор сталого розвитку онлайн-медіа
Автори: Сировой М. О.
Теми: онлайн-медіа
кошти
читач
комунікації
інструмент
Дата публікації: 2021
Бібліографічний опис: Сировой М. О. Комунікативні інструменти залучення коштів читачів як фактор сталого розвитку онлайн-медіа: дипломна робота на здобуття освітнього ступеня магістра: спец. 061 «Журналістика» / М. О. Сировой. – Харків : ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2021
Короткий огляд (реферат): У дипломі представлено результати дослідження проблеми залучення коштів читачів онлайн-медіа та пошук комунікативних інструментів для цього. Проаналізовано роль та основні моделі залучення коштів читачів для сталого розвитку оналйн-медіа, досвід українських та зарубіжних онлайн-медіа у процесі залучення коштів читачів. Розроблення практичних рекомендацій щодо комунікації онлайн-медіа, яке залучає кошти читачів, поряд із вищезазначеними теоретичними проблемами стали основними напрямами дослідження.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/26895
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів вищої освіти (УСК)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Магiстерс_ка_робота_Сировой_Марко...........pdf1,96 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.