Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/27933
Название: Розроблення рекламної концепції з урахуванням гендерних стереотипів
Авторы: Медведєва Ю.
Ключевые слова: реклама
стереотипи
гендер
рекламна концепція
гендерні стереотипи
Дата публикации: 2022
Библиографическое описание: Медведєва Ю. Розроблення рекламної концепції з урахуванням гендерних стереотипів: дипломна робота на здобуття освітнього ступеня бакалавра: спец. 061 «Журналістика» / Ю. Медведєва. – Харків : ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2022.
Краткий осмотр (реферат): У дипломі представлено результати контент-аналізу зразків сучасної зовнішньої реклами з метою виявлення особливостей зображення жіночих та чоловічих образів в рекламі та визначення найбільш розповсюджених груп стереотипів. Проаналізовано специфіку функціонування стереотипів та їх вплив на рекламні комунікації на сучасному історичному етапі. Надано рекомендації із створення гендерно чутливої реклами та уникнення стереотипізації у рекламі.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/27933
Располагается в коллекциях:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів вищої освіти (УСК)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
1_Диплом_Медведєва Ю.Є._6.01.061.010.18.1.pdf5,64 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.