Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/27933
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorМедведєва Ю.-
dc.date.accessioned2022-06-28T20:45:29Z-
dc.date.available2022-06-28T20:45:29Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationМедведєва Ю. Розроблення рекламної концепції з урахуванням гендерних стереотипів: дипломна робота на здобуття освітнього ступеня бакалавра: спец. 061 «Журналістика» / Ю. Медведєва. – Харків : ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2022.ru_RU
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/27933-
dc.description.abstractУ дипломі представлено результати контент-аналізу зразків сучасної зовнішньої реклами з метою виявлення особливостей зображення жіночих та чоловічих образів в рекламі та визначення найбільш розповсюджених груп стереотипів. Проаналізовано специфіку функціонування стереотипів та їх вплив на рекламні комунікації на сучасному історичному етапі. Надано рекомендації із створення гендерно чутливої реклами та уникнення стереотипізації у рекламі.ru_RU
dc.language.isouk_UAru_RU
dc.subjectрекламаru_RU
dc.subjectстереотипиru_RU
dc.subjectгендерru_RU
dc.subjectрекламна концепціяru_RU
dc.subjectгендерні стереотипиru_RU
dc.titleРозроблення рекламної концепції з урахуванням гендерних стереотипівru_RU
dc.typeOtherru_RU
Располагается в коллекциях:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів вищої освіти (УСК)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
1_Диплом_Медведєва Ю.Є._6.01.061.010.18.1.pdf5,64 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.