Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/27933
Назва: Розроблення рекламної концепції з урахуванням гендерних стереотипів
Автори: Медведєва Ю.
Теми: реклама
стереотипи
гендер
рекламна концепція
гендерні стереотипи
Дата публікації: 2022
Бібліографічний опис: Медведєва Ю. Розроблення рекламної концепції з урахуванням гендерних стереотипів: дипломна робота на здобуття освітнього ступеня бакалавра: спец. 061 «Журналістика» / Ю. Медведєва. – Харків : ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2022.
Короткий огляд (реферат): У дипломі представлено результати контент-аналізу зразків сучасної зовнішньої реклами з метою виявлення особливостей зображення жіночих та чоловічих образів в рекламі та визначення найбільш розповсюджених груп стереотипів. Проаналізовано специфіку функціонування стереотипів та їх вплив на рекламні комунікації на сучасному історичному етапі. Надано рекомендації із створення гендерно чутливої реклами та уникнення стереотипізації у рекламі.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/27933
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів вищої освіти (УСК)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
1_Диплом_Медведєва Ю.Є._6.01.061.010.18.1.pdf5,64 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.