Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/7247
Назва: ФОРМУВАННЯ РЕКЛАМИ ТА ЇЇ ВПЛИВ НА СПОЖИВАЧА
Автори: Бистро В. В.
Теми: реклама
рекламодавець
товар
попит
споживач
Дата публікації: 2014
Видавництво: ХНЕУ ім. С. Кузнеця
Бібліографічний опис: Бистро В.В. Формування реклами та ЇЇ вплив на споживача / В.В. Бистро // Управління розвитком. - 2014. - №5. - С. 23 - 24
Короткий огляд (реферат): Розглянуто поняття реклами в різних її аспектах, її влив на споживача, визначено залежність попиту від реклами
Рассмотрено понятие рекламы в различных ее аспектах, ее влияние на потребителя, определена зависимость спроса от рекламы.
The concept of advertising in its various aspects, its impact on consumers, the dependence of demand on advertising were studied.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7247
Розташовується у зібраннях:№ 5

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Бистро.pdf255,76 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.