Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/7247
Title: ФОРМУВАННЯ РЕКЛАМИ ТА ЇЇ ВПЛИВ НА СПОЖИВАЧА
Authors: Бистро В. В.
Keywords: реклама
рекламодавець
товар
попит
споживач
Issue Date: 2014
Publisher: ХНЕУ ім. С. Кузнеця
Citation: Бистро В.В. Формування реклами та ЇЇ вплив на споживача / В.В. Бистро // Управління розвитком. - 2014. - №5. - С. 23 - 24
Abstract: Розглянуто поняття реклами в різних її аспектах, її влив на споживача, визначено залежність попиту від реклами
Рассмотрено понятие рекламы в различных ее аспектах, ее влияние на потребителя, определена зависимость спроса от рекламы.
The concept of advertising in its various aspects, its impact on consumers, the dependence of demand on advertising were studied.
URI: http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7247
Appears in Collections:№ 5

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Бистро.pdf255,76 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.