Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/5314
Назва: Формування комплексу міжнародних маркетингових комунікацій підприємства
Інші назви: Формирование комплекса международных маркетинговых коммуникаций предприятия
Formation of a complex international marketing communications of a company
Автори: Черненко Є. Ю.
Черненко Е. Ю.
Chernenko E. Y.
Теми: Формування
комплекс
міжнародні
маркетинг
комунікації
експорт
Франція
потенціал
прибуток
ефективність
Формирование
международные
коммуникации
экспорт
Франция
потенциал
прибыль
эффективность
Formation
complex
international
marketing
communications
export
France
potential
profit
efficiency
Дата публікації: 2014
Видавництво: ХНЕУ ім. С. Кузнеця
Бібліографічний опис: Черненко Є.Ю. Формування комплексу міжнародних маркетингових комунікацій підприємства: дипломна робота на здобуття освітньо-кваліфікаційного рівня магістра: спец. 8.03050301«Міжнародна економіка» / Є.Ю.Черненко. – Х.: ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2014.
Короткий огляд (реферат): Предметом дипломної роботи є способи формування комплексу міжнародних маркетингових комунікацій. Метою дипломної роботи є розроблення напрямків формування комплексу міжнародних маркетингових комунікацій підприємства.
Предметом дипломной работы являются способы формирования комплекса международных маркетинговых коммуникаций. Целью дипломной работы является разработка направлений формирования комплекса международных маркетинговых коммуникаций предприятия.
The aim of the thesis is the development of the company's International Marketing Communications formation. Integrated marketing communication (IMC) emerged during the late twentieth century and its importance has been growing ever since.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5314
Розташовується у зібраннях:Дипломні магістерські роботи - 2014 (МЕМ)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.