Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/5314
Title: Формування комплексу міжнародних маркетингових комунікацій підприємства
Other Titles: Формирование комплекса международных маркетинговых коммуникаций предприятия
Formation of a complex international marketing communications of a company
Authors: Черненко Є. Ю.
Черненко Е. Ю.
Chernenko E. Y.
Keywords: Формування
комплекс
міжнародні
маркетинг
комунікації
експорт
Франція
потенціал
прибуток
ефективність
Формирование
международные
коммуникации
экспорт
Франция
потенциал
прибыль
эффективность
Formation
complex
international
marketing
communications
export
France
potential
profit
efficiency
Issue Date: 2014
Publisher: ХНЕУ ім. С. Кузнеця
Citation: Черненко Є.Ю. Формування комплексу міжнародних маркетингових комунікацій підприємства: дипломна робота на здобуття освітньо-кваліфікаційного рівня магістра: спец. 8.03050301«Міжнародна економіка» / Є.Ю.Черненко. – Х.: ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2014.
Abstract: Предметом дипломної роботи є способи формування комплексу міжнародних маркетингових комунікацій. Метою дипломної роботи є розроблення напрямків формування комплексу міжнародних маркетингових комунікацій підприємства.
Предметом дипломной работы являются способы формирования комплекса международных маркетинговых коммуникаций. Целью дипломной работы является разработка направлений формирования комплекса международных маркетинговых коммуникаций предприятия.
The aim of the thesis is the development of the company's International Marketing Communications formation. Integrated marketing communication (IMC) emerged during the late twentieth century and its importance has been growing ever since.
URI: http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5314
Appears in Collections:Дипломні магістерські роботи - 2014 (МЕМ)



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.