Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/5286
Назва: Трендвотчинг - маркетинговий інструмент визначення стратегічних напрямів розвитку підприємства
Автори: Ніколаєнко О. С.
Теми: трендвотчинг
тренд у маркетингу
трендхантинг (кулхантинг)
трендсеттинг
маркетингова стратегія
Дата публікації: 2014
Видавництво: Видавництво ХНЕУ
Бібліографічний опис: Ніколаєнко О. С. Трендвотчинг - маркетинговий інструмент визначення стратегічних напрямів розвитку підприємства / / О. С. Ніколаєнко //Управління розвитком. – 2014. - №1. – С. 52 - 54
Короткий огляд (реферат): Розглянуто основні складові комплексу трендвотчингу та методи їх застосування (метод побудови "тренд-дерева", метод комерційної етнографії). Проаналізовано вплив трендвочингу на побудову маркетингової стратегії компанії.
The paper considers the main components of the trendwatching complex and methods for their use (the method of building a "trend-tree", the method of commercial ethnography). The influence of trendwatching on building a marketing strategy is analysed.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5286
Розташовується у зібраннях:№ 1



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.