Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/5286
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorНіколаєнко О. С.-
dc.date.accessioned2014-02-12T08:07:19Z-
dc.date.available2014-02-12T08:07:19Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationНіколаєнко О. С. Трендвотчинг - маркетинговий інструмент визначення стратегічних напрямів розвитку підприємства / / О. С. Ніколаєнко //Управління розвитком. – 2014. - №1. – С. 52 - 54en_US
dc.identifier.urihttp://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5286-
dc.description.abstractРозглянуто основні складові комплексу трендвотчингу та методи їх застосування (метод побудови "тренд-дерева", метод комерційної етнографії). Проаналізовано вплив трендвочингу на побудову маркетингової стратегії компанії.en_US
dc.description.abstractThe paper considers the main components of the trendwatching complex and methods for their use (the method of building a "trend-tree", the method of commercial ethnography). The influence of trendwatching on building a marketing strategy is analysed.en_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherВидавництво ХНЕУen_US
dc.subjectтрендвотчингen_US
dc.subjectтренд у маркетингуen_US
dc.subjectтрендхантинг (кулхантинг)en_US
dc.subjectтрендсеттингen_US
dc.subjectмаркетингова стратегіяen_US
dc.titleТрендвотчинг - маркетинговий інструмент визначення стратегічних напрямів розвитку підприємстваen_US
dc.typeArticleen_US
dc.subject.udc659.1.01en_US
Располагается в коллекциях:№ 1



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.