Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/5286
Title: Трендвотчинг - маркетинговий інструмент визначення стратегічних напрямів розвитку підприємства
Authors: Ніколаєнко О. С.
Keywords: трендвотчинг
тренд у маркетингу
трендхантинг (кулхантинг)
трендсеттинг
маркетингова стратегія
Issue Date: 2014
Publisher: Видавництво ХНЕУ
Citation: Ніколаєнко О. С. Трендвотчинг - маркетинговий інструмент визначення стратегічних напрямів розвитку підприємства / / О. С. Ніколаєнко //Управління розвитком. – 2014. - №1. – С. 52 - 54
Abstract: Розглянуто основні складові комплексу трендвотчингу та методи їх застосування (метод побудови "тренд-дерева", метод комерційної етнографії). Проаналізовано вплив трендвочингу на побудову маркетингової стратегії компанії.
The paper considers the main components of the trendwatching complex and methods for their use (the method of building a "trend-tree", the method of commercial ethnography). The influence of trendwatching on building a marketing strategy is analysed.
URI: http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5286
Appears in Collections:№ 1



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.