Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/5286
Название: Трендвотчинг - маркетинговий інструмент визначення стратегічних напрямів розвитку підприємства
Авторы: Ніколаєнко О. С.
Ключевые слова: трендвотчинг
тренд у маркетингу
трендхантинг (кулхантинг)
трендсеттинг
маркетингова стратегія
Дата публикации: 2014
Издательство: Видавництво ХНЕУ
Библиографическое описание: Ніколаєнко О. С. Трендвотчинг - маркетинговий інструмент визначення стратегічних напрямів розвитку підприємства / / О. С. Ніколаєнко //Управління розвитком. – 2014. - №1. – С. 52 - 54
Краткий осмотр (реферат): Розглянуто основні складові комплексу трендвотчингу та методи їх застосування (метод побудови "тренд-дерева", метод комерційної етнографії). Проаналізовано вплив трендвочингу на побудову маркетингової стратегії компанії.
The paper considers the main components of the trendwatching complex and methods for their use (the method of building a "trend-tree", the method of commercial ethnography). The influence of trendwatching on building a marketing strategy is analysed.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5286
Располагается в коллекциях:№ 1



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.