Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/20591
Назва: Методичні рекомендації до формування конкурентної стратегії підприємства
Інші назви: Методические рекомендации по формированию конкурентной стратегии предприятия
Methodical recommendations to the formation of a competitive enterprise strategy
Автори: Веретенникова Г. Б.
Веретенникова А. Б.
Veretennykova Н.
Теми: конкурентна стратегія
ринкова безпека
конкурентний потенціал підприємства
матриця вибору конкурентних стратегій
конкурентная стратегия
рыночная безопасность
конкурентный потенциал предприятия
матрица выбора конкурентных стратегий
competitive strategy
market security
competitive potential of the enterprise
matrix of competitive strategies choice
Дата публікації: 2018
Видавництво: ФОП Лібуркіна Л.М.
Бібліографічний опис: Веретенникова Г. Б. Методичні рекомендації до формування конкурентної стратегії підприємства / Г. Б. Веретенникова // Матеріали міжнародної науково-практичної інтернет-конференції «Конкурентоспроможність та інновації: проблеми науки та практики», 15-16 листопада 2018 р., м. Харків: ФОП Лібуркіна Л.М., 2018. – С. 110 – 113.
Короткий огляд (реферат): Запропонований методичний підхід до формування конкурентної стратегії передбачає визначення положення підприємства в матриці, критеріями позиціонування в якій є його рівень ринкової безпеки та обрана складова конкурентного потенціалу. Вибір останньої здійснюється на основі аналізу існуючих конкурентних переваг за кожною складовою. Використання матриці вибору конкурентних стратегій передбачає аналіз альтернатив довгострокової поведінки підприємства на ринку в рамках кожного квадранту та дозволяє наочно визначити «вузькі» місця функціонування. Предложенный методический подход к формированию конкурентной стратегии предполагает определение положения предприятия в матрице, критериями позиционирования в которой являються уровень рыночной безопасности предприятия и приоритетная составляющая конкурентного потенциала. Выбор последней осуществляется на основе анализа существующих конкурентных преимуществ по каждой составляющей. Использование матрицы выбора конкурентных стратегий предполагает анализ альтернатив долгосрочного поведения предприятия на рынке в рамках каждого квадранту и позволяет наглядно определить «узкие» места функционирования. The proposed methodological approach to the formation of a competitive strategy involves determining the position of the enterprise in the matrix, the criteria for positioning which is the level of enterprise market security and the priority component of the competitive potential. The choice of priority component is based on an analysis of existing competitive advantages for each component of the competitive potential. Using the matrix of choice of competitive strategies involves the analysis of alternatives to the long-term behavior of the enterprise in the market within each quadrant and allows you to clearly identify the "narrow" places of operation.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/20591
Розташовується у зібраннях:Статті (МЛІ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Веретенникова Г.Б..pdf303,76 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.