Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/1715
Назва: КОМПЛЕКСНИЙ ПІДХІД ДО ОРГАНІЗАЦІЇ МАРКЕТИНГУ НА ПІДПРИЄМСТВІ
Автори: Дивінець М. О.
Теми: маркетинг
маркетингова система
комплекс
комплексність маркетингу
Дата публікації: 2012
Видавництво: ХНЕУ
Бібліографічний опис: Дивінець М.О. Комплексний підхід до організації маркетингу на підприємстві / М.О. Дивінець // Управління розвитком. - 2012 . -№16. - с. 5 - 6
Короткий огляд (реферат): Розглянуто необхідність комплексного підходу до маркетингу, потребу у побудові маркетингової системи на підприємстві. Наведено переваги комплексного підходу.
Рассмотрена необходимость комплексного подхода к маркетинговой деятельности, необходимость построения системы маркетинга на предприятии. Приведены преимущества комплексного подхода.
This article examines the need for an integrated approach to marketing activities, the need for building the marketing system. The advantages of an integrated approach are given.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1715
Розташовується у зібраннях:№16



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.