Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/1715
Title: КОМПЛЕКСНИЙ ПІДХІД ДО ОРГАНІЗАЦІЇ МАРКЕТИНГУ НА ПІДПРИЄМСТВІ
Authors: Дивінець М. О.
Keywords: маркетинг
маркетингова система
комплекс
комплексність маркетингу
Issue Date: 2012
Publisher: ХНЕУ
Citation: Дивінець М.О. Комплексний підхід до організації маркетингу на підприємстві / М.О. Дивінець // Управління розвитком. - 2012 . -№16. - с. 5 - 6
Abstract: Розглянуто необхідність комплексного підходу до маркетингу, потребу у побудові маркетингової системи на підприємстві. Наведено переваги комплексного підходу.
Рассмотрена необходимость комплексного подхода к маркетинговой деятельности, необходимость построения системы маркетинга на предприятии. Приведены преимущества комплексного подхода.
This article examines the need for an integrated approach to marketing activities, the need for building the marketing system. The advantages of an integrated approach are given.
URI: http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1715
Appears in Collections:№16



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.