Поиск


Текущие фильтры:

Начать новый поиск
Добавить фильтры:

Используйте фильтры для уточнения результатов поиска.


Результаты 11-20 из 40.
Найденные ресурсы:
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2020Категоріальна характеристика змістовності управління маркетинговою діяльністю підприємстваПасько М. І.
2021Маркетинговий менеджмент : робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 073 "Менеджмент" освітньої програми "Менеджмент організацій і адміністрування" другого (магістерського) рівняПасько М. І.
2020Маркетинг у соціальних мережах : робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 073 «Менеджмент» першого (бакалаврського) рівняЛаріна К. В.
2021Особенности маркетинговой деятельности компаний на рынке В2ВУс М.
2021Можливості розвитку соціального підприємництва в УкраїніРодіонов С. О.; Вишнівський М. С.
2021Маркетинговий підхід до управління в підприємництвіПерерва І. М.; Кінас І. О.
2021Управління маркетингом і збутом : робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 073 "Менеджмент" освітньої програми «Бізнес-адміністрування» другого (магістерського) рівняКінас І. О.
2021Узагальнення основних методів оцінки та аналізу цільової аудиторії як ключового фактору ефективності діяльності підприємстваНебилиця О. А.; Бондаренко К. С.
2022Управління маркетинговою діяльністю підприємства в соціальній мережіБондаренко К.
2021Інтернет-технології стимулювання продажівРожко В. І.