Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/26272
Название: Маркетинговий менеджмент : робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 073 "Менеджмент" освітньої програми "Менеджмент організацій і адміністрування" другого (магістерського) рівня
Авторы: Пасько М. І.
Ключевые слова: маркетинг
менеджмент
споживач
товар
ціна
марка
маркетингове планування
Дата публикации: 2021
Библиографическое описание: Маркетинговий менеджмент : робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 073 "Менеджмент" освітньої програми "Менеджмент організацій і адміністрування" другого (магістерського) рівня [Електронне видання] / уклад. М. І. Пасько. – Харків : ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2021. – 12 с.
Краткий осмотр (реферат): Наведено структурно-логічну схему вивчення дисципліни, компетентності і ключові результати навчання за дисципліною. Подано тематичний план навчальної дисципліни та її зміст за модулями й темами, порядок та критерії оцінювання результатів навчання. Рекомендовано для студентів спеціальності 073 "Менеджмент" освітньої програми "Менеджмент організацій і адміністрування" другого (магістерського) рівня.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/26272
Располагается в коллекциях:Методичні матеріали (МЛІ)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Маркетинговий менеджмент .pdf522,7 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.