Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/27082
Название: Управління маркетингом і збутом : робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 073 "Менеджмент" освітньої програми «Бізнес-адміністрування» другого (магістерського) рівня
Авторы: Кінас І. О.
Ключевые слова: маркетинг
маркетингова діяльність
маркетинговий менеджмент
управління маркетигом
маркетингові системи
збут
маркетингові стратегії
Дата публикации: 2021
Библиографическое описание: Управління маркетингом і збутом : робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 073 "Менеджмент" освітньої програми «Бізнес-адміністрування» другого (магістерського) рівня: [Електронне видання] / І. О. Кінас. – Харків : ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2021. – 10 с.
Краткий осмотр (реферат): Наведено тематичний план навчальної дисципліни та її зміст за змістовими модулями та темами. Подано критерії та порядок оцінювання знань студентів, професійні компетентності, якими повинен володіти студент після вивчення дисципліни. Рекомендовано для студентів спеціальності 073 «Менеджмент» освітньої програми «Бізнес-адміністрування» другого (магістерського) рівня.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/27082
Располагается в коллекциях:Методичні матеріали (МБ)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Управління маркетингом і збутом.pdf718,22 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.