Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/27896
Название: Інтернет-технології стимулювання продажів
Авторы: Рожко В. І.
Ключевые слова: інтернет
маркетинг
ресурс
ефективність
сайт
бізнес
комунікація
технологія
рекламна кампанія
Дата публикации: 2021
Библиографическое описание: Рожко В. І. Інтернет-технології стимулювання продажів / В. І. Рожко // Маркетингова освіта в Україні: матер. V міжнар. наук.-практ. Інтернет-конф., м. Київ, 7-8 жовт. 2021 р.: тези допов. – Київ, 2021. – С. 359-360.
Краткий осмотр (реферат): Найефективнішим засобом комунікації та реклами у сучасних умовах ведення бізнесу стає мережа Інтернет. Для вітчизняних виробників, доцільним є розробка web-сайту, що дозволить побудувати ефективну систему взаємодії зі всіма суб'єктами ринку.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/27896
Располагается в коллекциях:Статті (М)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Mou_21-105.pdf516,8 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.