Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/31043
Назва: Особливості оцінки ефективності маркетингових кампаній в EdTech-секторі
Автори: Баталічева Н. О.
Козлова І. М.
Теми: ключові показники
маркетингова кампанія
рекламний канал
EdTech-сектор
EdTech-організація
Дата публікації: 2023
Бібліографічний опис: Баталічева Н. О. Особливості оцінки ефективності маркетингових кампаній в EdTech-секторі / Баталічева Н.О., І. М. Козлова // Конкурентоспроможність та інновації: проблеми науки та практики : матеріали XVІІ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції, 24 листопада 2023 р. - Харків : ФОП Лібуркіна Л. М., 2023. - С. 110-114.
Короткий огляд (реферат): Розглянуто особливості оцінки ефективності маркетингових кампаній в EdTech-секторі, використання яких дозволяє адекватно оцінити маркетингові дані, розробляти більш продуктивні стратегії в маркетингу, що безпосереднє вплине на прибутковість EdTech-організації.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/31043
Розташовується у зібраннях:Статті студентів (МЛІ)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.