Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/31043
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorБаталічева Н. О.-
dc.contributor.authorКозлова І. М.-
dc.date.accessioned2024-01-29T21:46:22Z-
dc.date.available2024-01-29T21:46:22Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationБаталічева Н. О. Особливості оцінки ефективності маркетингових кампаній в EdTech-секторі / Баталічева Н.О., І. М. Козлова // Конкурентоспроможність та інновації: проблеми науки та практики : матеріали XVІІ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції, 24 листопада 2023 р. - Харків : ФОП Лібуркіна Л. М., 2023. - С. 110-114.ru_RU
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/31043-
dc.description.abstractРозглянуто особливості оцінки ефективності маркетингових кампаній в EdTech-секторі, використання яких дозволяє адекватно оцінити маркетингові дані, розробляти більш продуктивні стратегії в маркетингу, що безпосереднє вплине на прибутковість EdTech-організації.ru_RU
dc.language.isouk_UAru_RU
dc.subjectключові показникиru_RU
dc.subjectмаркетингова кампаніяru_RU
dc.subjectрекламний каналru_RU
dc.subjectEdTech-секторru_RU
dc.subjectEdTech-організаціяru_RU
dc.titleОсобливості оцінки ефективності маркетингових кампаній в EdTech-секторіru_RU
dc.typeArticleru_RU
Располагается в коллекциях:Статті студентів (МЛІ)



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.