Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/31043
Title: Особливості оцінки ефективності маркетингових кампаній в EdTech-секторі
Authors: Баталічева Н. О.
Козлова І. М.
Keywords: ключові показники
маркетингова кампанія
рекламний канал
EdTech-сектор
EdTech-організація
Issue Date: 2023
Citation: Баталічева Н. О. Особливості оцінки ефективності маркетингових кампаній в EdTech-секторі / Баталічева Н.О., І. М. Козлова // Конкурентоспроможність та інновації: проблеми науки та практики : матеріали XVІІ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції, 24 листопада 2023 р. - Харків : ФОП Лібуркіна Л. М., 2023. - С. 110-114.
Abstract: Розглянуто особливості оцінки ефективності маркетингових кампаній в EdTech-секторі, використання яких дозволяє адекватно оцінити маркетингові дані, розробляти більш продуктивні стратегії в маркетингу, що безпосереднє вплине на прибутковість EdTech-організації.
URI: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/31043
Appears in Collections:Статті студентів (МЛІ)



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.