Просмотр собрания "Кафедра менеджменту, логістики та інновацій" по группе - Авторы Небилиця О. А.

Перейти к: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
или введите несколько первых букв:  
Результаты 1 по 20 из 22  дальше >
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2018АВС-XYZ аналіз як засіб управління асортиментною політикою підприємстваНебилиця О. А.; Різанов В. В.; Небылица Е. А.; Ризанов В. В.; Nebylitsia О. А.; Rizanov V. V.
2022Бренд-менеджмент: робоча програма навчальної дисципліни для студентів усіх спеціальностей другого (магістерського) рівняЯстремська О. М.; Мартиненко М. В.; Небилиця О. А.
2022Комплексний тренінг. Методичні рекомендації до проведення для студентів спеціальності 073 «Менеджмент» освітньої програми «Менеджмент організацій і адміністрування» першого (бакалаврського) рівняПасько М. І.; Велика О. Ю.; Небилиця О. А.
2015Маркетинг : навчальний посібник для студентів напряму підготовки 6.030601 "Менеджмент"Тімонін О. М.; Небилиця О. А.; Тимонин А. М.; Небылица Е. А.; Timonin O. M.; Nebylitsia О. А.
2018Маркетинг: робоча програма для студентів спеціальності 073 "Менеджмент" першого (бакалаврського) рівняТімонін О. М.; Небилиця О. А.; Демченко Г. В.; Тимонин А. М.; Небылица Е. А.; Демченко А. В.; Timonin O. M.; Nebylitsia О. А.; Demchenko G. V.
2022Маркетинг: робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 073 «Менеджмент» освітньої програми «Бізнес-адміністрування» першого (бакалаврського) рівняНебилиця О. А.
2022Маркетинг: робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 073 «Менеджмент» освітньої програми «Логістика» першого (бакалаврського) рівняНебилиця О. А.
2022Маркетинг: робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 073 «Менеджмент» освітньої програми «Менеджмент організацій і адміністрування» першого (бакалаврського) рівняНебилиця О. А.
2022Маркетинг: робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 073 «Менеджмент» освітньої програми «Менеджмент інноваційної діяльності» першого (бакалаврського) рівняНебилиця О. А.
2014Методические рекомендации к выполнению практических заданий по учебной дисциплине "МАРКЕТИНГ" для иностранных студентов направления подготовки 6.030601 "Менеджмент" дневной формы обученияТімонін О. М.; Небилиця О. А.; Тимонин А. М.; Небылица Е. А.; Timonin O. M.; Nebylitsia О. А.
2022Методичне забезпечення розвитку персоналу як запорука конкурентноспроможності підприємстваНебилиця О. А.; Мамедова А. К.
2022Особливості управління маркетинговою діяльністю підприємств аграрного сектору економіки в умовах воєнного стануНебилиця О. А.
2020Особливості інтернет-маркетингу підприємств в умовах пандеміїНебилиця О. А.
2023Підприємництво в онлайн-середовищі : робоча програма навчальної дисципліни для здобувачів вищої освіти всіх спеціальностей першого (бакалаврського) рівняМажник Л. О.; Небилиця О. А.
2022Підприємництво в онлайн-середовищі: робоча програма навчальної дисципліни для студентів усіх спеціальностей першого (бакалаврського) рівняНебилиця О. А.
2021Сучасні ефективні маркетингові інструменти розвитку бізнесуНовікова М. М.; Небилиця О. А.
2014Сучасні особливості інтернет-брендингу в УкраїніНебилиця О. А.; Тімонін К. О.; Небылица Е. А.; Тимонин К. А.; Nebylitsia О. А.; Timonin K. O.
2021Узагальнення методів проведення маркетингових досліджень у сучасних умовахНебилиця О. А.; Шумакова Я. О.
2021Узагальнення основних методів оцінки та аналізу цільової аудиторії як ключового фактору ефективності діяльності підприємстваНебилиця О. А.; Бондаренко К. С.
2013Управління кар’єрним зростанням персоналу підприємства : монографіяГриньова В. М.; Новікова М. М.; Небилиця О. А.; Гринева В. Н.; Новикова М. М.; Небылица Е. А.; Grinyova V. M.; Novikova M. M.; Nebylitsia О. А.