Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/24861
Название: Особливості інтернет-маркетингу підприємств в умовах пандемії
Авторы: Небилиця О. А.
Ключевые слова: інтернет-маркетинг
управління
підприємство
електрона комерція
пандемія
Дата публикации: 2020
Библиографическое описание: Небилиця О. А. Особливості інтернет-маркетингу підприємств в умовах пандемії / О. А. Небилиця. // Економічний розвиток і спадщина Семена Кузнеця : матеріали V наук.-практ. конф., 26–27 лист. 2020 р. : тези допов. – Одеса : Видавничий дім «Гельветика», 2020. – С. 106-107.
Краткий осмотр (реферат): Обґрунтовано особливості інтернет-маркетингу для українських підприємств в умовах пандемії. Узагальнено причини необхідності управління підприємством на основі інтернет-маркетингу; висвітлено найбільш розповсюджені категорії та канали інтернет-маркетингу; узагальнено основні статистичні дані щодо електронної комерції в світі; запропоновано основні напрямки інтернет-маркетингу підприємства в умовах пандемії.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/24861
Располагается в коллекциях:Статті (МЛІ)



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.