Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/24861
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorНебилиця О. А.-
dc.date.accessioned2021-03-11T09:13:15Z-
dc.date.available2021-03-11T09:13:15Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationНебилиця О. А. Особливості інтернет-маркетингу підприємств в умовах пандемії / О. А. Небилиця. // Економічний розвиток і спадщина Семена Кузнеця : матеріали V наук.-практ. конф., 26–27 лист. 2020 р. : тези допов. – Одеса : Видавничий дім «Гельветика», 2020. – С. 106-107.ru_RU
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/24861-
dc.description.abstractОбґрунтовано особливості інтернет-маркетингу для українських підприємств в умовах пандемії. Узагальнено причини необхідності управління підприємством на основі інтернет-маркетингу; висвітлено найбільш розповсюджені категорії та канали інтернет-маркетингу; узагальнено основні статистичні дані щодо електронної комерції в світі; запропоновано основні напрямки інтернет-маркетингу підприємства в умовах пандемії.ru_RU
dc.language.isouk_UAru_RU
dc.subjectінтернет-маркетингru_RU
dc.subjectуправлінняru_RU
dc.subjectпідприємствоru_RU
dc.subjectелектрона комерціяru_RU
dc.subjectпандеміяru_RU
dc.titleОсобливості інтернет-маркетингу підприємств в умовах пандеміїru_RU
dc.typeArticleru_RU
Располагается в коллекциях:Статті (МЛІ)



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.