Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/28634
Название: Особливості управління маркетинговою діяльністю підприємств аграрного сектору економіки в умовах воєнного стану
Авторы: Небилиця О. А.
Ключевые слова: маркетинг
управління
аграрний сектор
особливість
етапи
воєнний стан
Дата публикации: 2022
Библиографическое описание: Небилиця О. А. Особливості управління маркетинговою діяльністю підприємств аграрного сектору економіки в умовах воєнного стану / О. А. Небилиця // Конкурентоспроможність та інновації: проблеми науки та практики : матеріали XVІІ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції, 25 листопада 2022 р. - Харків : ФОП Лібуркіна Л. М., 2022. - С. 474-479.
Краткий осмотр (реферат): У дослідженні узагальнено та сформульовано головні особливості управління маркетинговою діяльністю підприємств аграрного сектору економіки в умовах воєнного стану та запропоновано послідовності етапів її впровадження. Відзначено основні форми впровадження та застосування маркетингу на українських агропромислових підприємствах.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/28634
Располагается в коллекциях:Статті (МЛІ)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Небилиця_О.А..pdf348,31 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.