Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/28634
Title: Особливості управління маркетинговою діяльністю підприємств аграрного сектору економіки в умовах воєнного стану
Authors: Небилиця О. А.
Keywords: маркетинг
управління
аграрний сектор
особливість
етапи
воєнний стан
Issue Date: 2022
Citation: Небилиця О. А. Особливості управління маркетинговою діяльністю підприємств аграрного сектору економіки в умовах воєнного стану / О. А. Небилиця // Конкурентоспроможність та інновації: проблеми науки та практики : матеріали XVІІ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції, 25 листопада 2022 р. - Харків : ФОП Лібуркіна Л. М., 2022. - С. 474-479.
Abstract: У дослідженні узагальнено та сформульовано головні особливості управління маркетинговою діяльністю підприємств аграрного сектору економіки в умовах воєнного стану та запропоновано послідовності етапів її впровадження. Відзначено основні форми впровадження та застосування маркетингу на українських агропромислових підприємствах.
URI: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/28634
Appears in Collections:Статті (МЛІ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Небилиця_О.А..pdf348,31 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.