Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/11314
Title: Стратегічне управління міжнародною маркетинговою діяльністю підприємства
Other Titles: Стратегическое управление международной маркетинговой деятельностью предприятия
Strategic management of international marketing activities of the enterprise
Authors: Попов Р. О.
Попов Р. А.
Popov R. A.
Keywords: маркетинг
виробництво
інновації
інвестиції
ринок
експорт
економіка
конкурентність
активи
продуктивність
производство
инновации
инвестиции
рынок
экспорт
экономика
конкурентность
активы
продуктивность
мarketing
production
innovation
investment
market
economy
export
competitiveness
asset
productivity
Issue Date: 2016
Publisher: ХНЕУ ім. С. Кузнеця
Citation: Попов Р.О. Стратегічне управління міжнародною маркетинговою діяльністю підприємства : дипломна робота на здобуття освітньо-кваліфікаційного рівня магістра: спец. 8.03050301 «Міжнародна економіка» / Р.О. Попов .– Х.: ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2016
Abstract: Strategic marketing  is a factor of economic independence, because it creates a system that identifies unmet needs and develops accordingly adapted products. It focuses on investment and production provided for this purpose, taking into account the diversity of needs through market segmentation; stimulates entrepreneurship and introduces innovations.
Стратегический маркетинг это фактор экономической независимости, ведь он создает систему, которая обнаруживает неудовлетворенные потребности и развивает в соответствии адаптированые товары. Он сосредоточен на инвестициях и производстве, предусмотренных для этой цели, принимает во внимание разнообразие потребностей посредством сегментации рынка, внедряет инновации и стимулирует предпринимательскую деятельность.
Стратегічний маркетинг це чинник економічної незалежності, адже він створює систему, яка виявляє незадоволені потреби і розвиває відповідно адаптовані товари. Він зосереджений на інвестиціях та виробництві, передбачених для цієї мети, бере до уваги різноманітність потреб за допомогою сегментації ринку; впроваджує інновації та стимулює підприємницьку діяльність.
URI: http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11314
Appears in Collections:Дипломні магістерські роботи - 2016 р. (МЕМ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Репозитарій Попов МЕВ 6-3.pdf163,58 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.