Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/11314
Назва: Стратегічне управління міжнародною маркетинговою діяльністю підприємства
Інші назви: Стратегическое управление международной маркетинговой деятельностью предприятия
Strategic management of international marketing activities of the enterprise
Автори: Попов Р. О.
Попов Р. А.
Popov R. A.
Теми: маркетинг
виробництво
інновації
інвестиції
ринок
експорт
економіка
конкурентність
активи
продуктивність
производство
инновации
инвестиции
рынок
экспорт
экономика
конкурентность
активы
продуктивность
мarketing
production
innovation
investment
market
economy
export
competitiveness
asset
productivity
Дата публікації: 2016
Видавництво: ХНЕУ ім. С. Кузнеця
Бібліографічний опис: Попов Р.О. Стратегічне управління міжнародною маркетинговою діяльністю підприємства : дипломна робота на здобуття освітньо-кваліфікаційного рівня магістра: спец. 8.03050301 «Міжнародна економіка» / Р.О. Попов .– Х.: ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2016
Короткий огляд (реферат): Strategic marketing  is a factor of economic independence, because it creates a system that identifies unmet needs and develops accordingly adapted products. It focuses on investment and production provided for this purpose, taking into account the diversity of needs through market segmentation; stimulates entrepreneurship and introduces innovations.
Стратегический маркетинг это фактор экономической независимости, ведь он создает систему, которая обнаруживает неудовлетворенные потребности и развивает в соответствии адаптированые товары. Он сосредоточен на инвестициях и производстве, предусмотренных для этой цели, принимает во внимание разнообразие потребностей посредством сегментации рынка, внедряет инновации и стимулирует предпринимательскую деятельность.
Стратегічний маркетинг це чинник економічної незалежності, адже він створює систему, яка виявляє незадоволені потреби і розвиває відповідно адаптовані товари. Він зосереджений на інвестиціях та виробництві, передбачених для цієї мети, бере до уваги різноманітність потреб за допомогою сегментації ринку; впроваджує інновації та стимулює підприємницьку діяльність.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11314
Розташовується у зібраннях:Дипломні магістерські роботи - 2016 р. (МЕМ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Репозитарій Попов МЕВ 6-3.pdf163,58 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.