Пошук


Поточні фільтри:


Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 1-10 зі 20 (час пошуку: 0.007 секунди).
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2014Дослідження ефективності реклами в інтернеті: переваги та недолікиГондаренко М. А.
2017Основи маркетингу : робоча програма для студентів спеціальності 061 "Журналістика" першого (бакалаврського) рівняЗима О. Г.
2017Реклама как маркетинговый инструмент развития предприятийОсьмачко С. А.
2014Сучасні тенденції та особливості розвитку рекламного ринку УкраїниВоргуль Т. В.
2014Аналіз деяких недоліків Закону України "Про рекламу" та ефективність рекламної комунікаціїБесага П. О.
2012УСОВЕРШЕНСТВОВАНИЕ ПРОЦЕССА СОЗДАНИЯ РЕКЛАМЫВасильева Е. Г.
2012СУТНІСТЬ МАРКЕТИНГОВОЇ КОМУНІКАЦІЙНОЇ ПОЛІТИКИ ПІДПРИЄМСТВАКостенко Д. С.
2012УПРАВЛІННЯ ЗБУТОМ НА ОСНОВІ МАРКЕТИНГУ: СУТНІСТЬ, НЕОБХІДНІСТЬ, ЦІЛІ ТА ЗАВДАННЯНасєдкіна Ю. М.
2013ПРАКТИЧНІ АСПЕКТИ ДОВІРЧОГО МАРКЕТИНГУПисарева О. А.
2018Психологія споживачів в маркетингу: робоча програма для студентів спеціальності 075 "Маркетинг" другого (магістерського) рівняГронь О. В.; Gron O. V.